Profile Ringkas

Imind Trainig Centre didaftarkan pada 16 oktober 2008 (001803227-M) dengan hasrat untuk memberikan motivasi kesedaran serta latihan kepimpinan kepada para remaja dan belia dalam usaha untuk memajukan diri dari pelbagai aspek kehidupan. Kami memberikan penekanan terhadap aspek kerohanian dan kepimpinan supaya hasilnya nanti mampu untuk melahikan individu yang mampu untuk memimpin diri dan masyarakat berlandaskan prinsip Islam


.

Posted by admin

KENALI KAMI

iMind Training Centre adalah sebuah organisasi perunding motivasi, latihan dan khidmat nasihat secara profesional. Matlamat utama kami adalah untuk melahirkan golongan kepimpina profesional Muslim yang bakal mewarisi dan mencorak masa hadapan.

R.E.I.K.S (Rohani, Intelek, Emosi, Kepimpinan dan Sosial) menjadi teras kepada aspek penekanan dalam setiap program yang dijalankan. Kami komited dalam menyongsong perubahan di kalangan anak muda hari ini ke arah merealisasikan motto "Get A Step Ahead With Us


MATLAMAT DAN WAWASAN

Anasir dan ideologi barat yang tidak sihat hari ini banyak mempengaruhi dan mencorak akhlak remaja yang merupakan pewaris kepada kepimpinan Negara akan datang. Justeru, suatu usaha perlu digerakkan dari peringkat akar umbi bagi melahirkan generasi yang mempunyai identiti dan berdaya saing.

Wawasan Kami agar individu remaja yang mengikuti proses pendidikan dan pembinaan bersama kami akan berjaya melalui transisi perubahan dan dapat mencontohi keperibadian Umar AlKhattab, Usman AlAffan dan Muhammad Al Fateh yang dilihat memiliki personaliti unggul, berkarisma, berkredibiliti, berwawasan dan bertaqwa.

0 comments:

Post a Comment